فرش تمام ابریشم دستباف به زندگی های شما آرامش می دهد

همیشه فرش صافی دارند و مانند ابریشم واقعی هیچ براقی ندارند فرش تمام ابریشم دستباف این ابریشم تقلبی ضعیف می‌شود، زرد می‌شود، رنگ خود را از دست می‌دهد، سریع‌تر پیر می‌شود و سریع‌تر زشت‌تر می‌شود.

ابریشم تقلبی دوست دارد زرد یا قهوه ای شود، به خصوص اگر آب روی آن ریخته شود. ریون و ویسکوز همچنین دوست دارند خونریزی کنند، به این معنی که یک بار شستشو می تواند فرش ابریشم تقلبی شما را کاملاً از بین ببرد.

علاوه بر ابریشم مصنوعی و ویسکوز، برخی از فرش ابریشمیفرش‌های تقلبی ممکن است از ابریشم وحشی استفاده کنند. ابریشم وحشی از کرم‌های ابریشم بدون رژیم غذایی کنترل‌شده به دست می‌آید که مجاز به ترکیدن در پیله‌هایشان هستند.

این بدان معنی است که فیبر نسبتاً طولانی است که شکسته می شود و سپس دوباره با هم کار می کند و در هنگام بافت ضعیف تر می شود. ابریشم وحشی و ضایعات ابریشم زراعی بیش از حد در قالی‌هایی با کیفیت پایین‌تر ریسیده می‌شوند .

فرش

تا از نظر فنی به عنوان ابریشم واقعی طبقه‌بندی شوند. اما این مانند برداشتن پرز از یک خشک کن و چرخاندن آن به یک پیراهن جدید است. ابریشم تقلبی از موادی استفاده می‌کند که دور انداخته می‌شوند، نه استفاده مجدد.

تشخیص فرش ابریشم واقعی یا تقلبی ممکن است دشوار باشد زیرا اغلب از کشورهایی می آیند که فرش های ابریشمی واقعی ایجاد می کنند.

اگر ظاهر فرش ابریشمی را بدون هزینه می‌خواهید، بهتر است یک فرش نخی مرسریزه تهیه کنید. پنبه مرسریز شده قوی تر و بهتر از ریون است و ماندگاری بیشتری دارد. شما ظاهر کلی ابریشم را بدون برچسب قیمت دریافت می کنید.

همچنین بهتر از ابریشم یا ابریشم تقلبی در مقابل ترافیک پا مقاومت می کند.

با این حال، اگر فرشی می خواهید که با رفت و آمد پا کار کند، ماندگاری زیادی داشته باشد و به خوبی تمیز شود ، بهتر است محصولات ابریشم را به طور کلی کنار بگذارید و پشم را انتخاب کنید.

فرش‌های پشمی در همه زمینه‌ها بهترین هستند: بهترین تمیز کردن، مقاومت در برابر سن و استفاده را دارند. فرش‌هایی که قبل از ۱۸۰۰ ساخته شده‌اند، هنوز هم امروزی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند.

مخصوصاً زمانی که به طور معمول از آنها مراقبت می‌شود. فرش‌های مصنوعی نیز می‌توانند انتخاب خوبی باشند، اگرچه اغلب در لمس سخت و پلاستیک هستند.