آلو خورشتی بخارا سرطان را شکست می دهد

رایج ترین انواع  آلو خورشتی بخارا شامل سبزی، گیلاس، میرابل، دامسون، آلوچه و چندین نوع دیگر است. اگرچه همه اینها هنگام رشد آنها در مناطق مختلف در سراسر جهان انواع میوه های مختلف در نظر گرفته می شوند.

آنها طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله قرمز-بنفش، زرد-نارنجی، سفید-زرد و غیره دارند. تعریف آلو بخارا هر میوه هسته دار شکلی است که معمولاً سرشار از تانن است.

در بسیاری از فرهنگ‌ها، از میوه‌های آلوبوخارا به دلیل طعم شیرین طبیعی خود برای تهیه مربا استفاده می‌شود که می‌توان آن را با برخی از تکنیک‌های پخت ساده مانند جوشاندن یا بخارپز کردن بیشتر کرد.

آلو بخارا میوه ای شیرین است که در ماه های تابستان در دسترس است. USDA تخمین می زند که شما می توانید حداقل 2 گرم فیبر غذایی در هر وعده در آلو بخارا دریافت کنید که آن را به انتخابی عالی برای سلامت قلب تبدیل می کند.

آلو

سطوح بالای فیبر محلول به کاهش سطح کلسترول LDL (بد) و افزایش سطح کلسترول HDL (خوب) با بهبود کنترل قند خون کمک می کند.

فیبر محلول همچنین به کند کردن هضم کمک می کند، که باعث می شود مدت طولانی تری احساس سیری کنید، بنابراین پرخوری نکنید.

علاوه بر بهبود سلامت قلب، Aalu Bukhara ممکن است محافظت در برابر برخی سرطان ها و همچنین تسکین آسم را ارائه دهد!
یک ترکیب ضد سرطانی به نام کورستین را می توان در مقادیر بیشتری نسبت به سایر میوه ها در Aalu Bukhara تازه یافت.

نشان داده شده است که کورستین التهاب را کاهش می دهد، رشد تومور را مهار می کند و از آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.

همچنین نشان داده شده است که کورستین از طریق خواص آنتی اکسیدانی خود به طور مستقیم با سلول های سرطانی مبارزه می کند.

آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را قبل از اینکه فرصتی برای آسیب رساندن به سلول های سالم داشته باشند خنثی می کنند. در حالی که این آنتی اکسیدان ها به طور طبیعی در غذاهایی مانند آلو بخارا وجود دارند.

می توانید مصرف خود را با مصرف بیشتر غذاهای کامل مانند میوه ها و سبزیجات افزایش دهید.

علیرغم اندازه کوچک آنها دارای غلظت بالایی از ویتامین C هستند که آنها را برای خواص ضد پیری و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها عالی می کند.

آلو بخارا سرشار از ویتامین های A و C و همچنین پتاسیم، منیزیم، آهن و کلسیم است آلو بخارا حاوی کربوهیدرات (قند)، پروتئین (اسیدهای آمینه) و همچنین فیبر غذایی است.

اگر آسم یا آلرژی دارید، مصرف بیشتر آلو بخارا یا نوشیدن آب میوه آلوبوخارا را به طور منظم در نظر بگیرید، زیرا آنها حاوی پلی فنول هایی هستند که نشان داده شده است به دلیل توانایی آنها در کاهش التهاب در بدن، از این شرایط تسکین می دهند.