خاک برگ ارزش ملک هایتان را بالا می برد

طبیعی است که هر سال همزمان با کاهش دما و اولین یخبندان ، درختان شروع به ریختن برگ  و خاک برگ به وجود می اورند آنها این کار را برای لذت انجام نمی دهند.

صرفاً به این دلیل که نمی توانند آنها را نگه دارندخلاص نشدن از شر آنها می تواند به معنای مرگ آنها باشد.

عدم توانایی جذب آب کافی از خاک یکی از دلایل آن است، اما بیشتر است در ماه های سپتامبر و اکتبر دقایق تابش آفتاب به شدت کاهش می یابد. این امر زمان انجام فتوسنتز را کاهش می دهد.

که به انرژی کمتری برای درخت تبدیل می شود. برگ ها به دلیل نیاز زیاد به آب و نور، اتلاف زیادی انرژی هستند. بنابراین، درخت چاره ای جز خلاص شدن از شر آنها برای زنده ماندن ندارد.

اما ما در تابستان هستیم و نباید این اتفاق بیفتد. پس چرا برگ ها می ریزند؟ دلیل اصلی باز هم کمبود آب است. علیرغم اینکه ساعات زیادی نور داریم، به دلیل کمبود باران که سال به سال داریم، میزان آبی که درخت دریافت می کند ناکافی است.

خاک

علاوه بر این، رطوبت کمی وجود دارد و درجه حرارت بیش از حد برای درخت بالا است.

احتمالاً اگر همه چیز به همین منوال پیش برود، با تابستان های گرم روزافزون و بارش های کمتر، این پدیده سال به سال بیشتر به چشم می آید

بیایید درخت موز را به عنوان مثال در نظر بگیریم ، درختی که اغلب بین سیمان و آسفالت خیابان های ما کاشته می شود. دلیلش این نیست که ارزان‌تر و زیباتر است، که خیلی هم زیاد نیست.

بلکه به این دلیل است که سازگاری با خاک‌های خشک آسان است، سرعت رشد آن چقدر است و به آب کمی نیاز دارد. درخت با سوراخ کوچکی که در آن کاشته می شود، زیر سیمان ریشه می دواند و تا آنجا که می تواند به دنبال زندگی می گردد.