ترشی آلبالو موجب کاهش وزن شما می شود

ترشی کردن یک روش رایج برای نگهداری انواع زیادی از غذاها مانند ماهی قبل از ظهور یخچال بود یکی ازانواع ترشی

که ترشی آلبالو میباشد که مزه ای ترش و شیرین و ملس دارد.

اما ترشی انواع دیگری داردکه می تواند شامل زنجبیل، فلفل دلمه ای، تربچه سفید، خیار یا شاخه های بامبو باشد.

ترشی انبه نارس یا مانگا بورونگ، گوجه فرنگی نارس، گواوا، جیکاما، کدو تلخ و سایر میوه ها و سبزیجات هنوز جذابیت خود را حفظ کرده اند.

لابویو سیلینگ، گاهی با سیر و پیاز قرمز، نیز در سرکه بطری ترشی می‌شود و یک چاشنی اصلی در غذاهای فیلیپینی است.
چین میزبان طیف وسیعی از سبزیجات ترشی است.

از جمله تربچه، بایکای، کیمچی اصلی کره ای معمولا از ترشی کلم ناپا و تربچه تهیه می شود.

ترشی

اما از پیاز سبز، ساقه سیر، پیازچه و انبوهی از سبزیجات دیگر نیز تهیه می شود. جنگجی یکی دیگر از بانچان است که از سبزیجات ترشی تشکیل شده است.

در ایران، ترکیه، کشورهای عربی، حوزه بالکان و قفقاز جنوبی، ترشی به فارسی ،به زبان ترکی و در عربی معمولاً از شلغم، فلفل، هویج، زیتون سبز، خیار، بادمجان، کلم تهیه می‌شود.

کلم ترش، و همچنین کلم ترشی در سرکه، با هوی و سایر سبزیجات معمولاً به عنوان یک غذای کوشر در اسرائیل مصرف می شود و به عنوان غذای شیرین در نظر گرفته می شود.

به این معنی که حاوی گوشت یا لبنیات نیست، بنابراین می توان آن را با هر دو مصرف کرد.

در مجارستان، غذای اصلی معمولاً شامل نوعی ترشی است، اما ترشی‌ها معمولاً در ساعات دیگر روز نیز مصرف می‌شوند.

رایج ترین ترشی های مصرفی عبارتند از کلم ترش ،خیارشور و فلفل ترشی، اما گوجه فرنگی، هویج، چغندر، ذرت بچه، پیاز، سیر، کدو و خربزه خاص و چند میوه مانند آلو و سیب استفاده می شود.

ترشی هم درست کن ترشی شکم پر غذای مخصوصی است که معمولاً از فلفل یا خربزه ترشی تهیه می شود که پس از پر شدن با کلم پر می شود.
یک غذای ترشی ایتالیایی جیاردینیرا است که شامل پیاز، هویج، کرفس و گل کلم است. در بسیاری از نقاط جنوب ایتالیا، به ویژه در سیسیل، بادمجان ها و فلفل تند ترشی می شوند.

در آلبانی، بلغارستان، صربستان، مقدونیه شمالی و ترکیه، ترشی های مخلوط، معروف به تورشی، تورسیجا یا تورشو، پیش غذای محبوبی را تشکیل می دهند که معمولاً با راکیا مصرف می شود.