ام دی اف شکری قائمشهر موریانه ها را از فضای کابینت دور می کند

واژه تخته ام دی اف شکری قائمشهر فیبر شامل تخته سخت، تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF) و تخته فیبر سلولزی است.

چندین چیز تخته فیبر را از تخته خرده چوب متمایز می کند، به ویژه پیکربندی فیزیکی عنصر چوب. از آنجایی که چوب ذاتاً فیبری است، تخته فیبر از استحکام ذاتی چوب به میزان بیشتری نسبت به تخته خرده چوب استفاده می کند.

برای ساخت الیاف برای کامپوزیت ها، پیوندهای بین الیاف چوب باید شکسته شود. فرز فرسایشی یا پالایش ساده ترین راه برای انجام این کار است. در طول پالایش، مواد بین دو دیسک با شیارهای شعاعی تغذیه می شود.

همانطور که مواد از طریق شکاف از پیش تعیین شده بین دیسک ها عبور می کنند، بریده می شوند، بریده می شوند و به الیاف و دسته های الیاف ساییده می شوند.

ام دی اف

پالایشگرها با دیسک های تک یا دو چرخه و همچنین پیکربندی های تحت فشار بخار و بدون فشار موجود هستند.

فویل های مسی بر روی سطح ام دی اف توسط یک فرآیند پرس گرم برای تهیه MDF محافظ الکترومغناطیسی توسط محققان موسسه تحقیقات صنعت چوب (آکادمی جنگلداری چین) و دانشگاه فناوری پکن لمینیت شدند.

سپس از MDF محافظ الکترومغناطیسی برای ساخت یک اتاق محافظ الکترومغناطیسی مبتنی بر چوب استفاده شد ( شکل 12.24 ). MDF حفاظ الکترومغناطیسی ابتدا بر روی سطح سقف.

سپس دیوارهای اطراف و در نهایت زمین مطابق با برنامه ساخت و ساز قرار گرفت. مراحل اساسی فرآیند ساخت و ساز به شرح زیر است.

اگرچه تخته خرده چوب چسبانده شده با سیمان در مقایسه با چوب خالص، تخته سه لا و تخته فیبر با چگالی متوسط، پایداری ابعادی بالاتری را در طول غوطه وری در آب نشان می دهد .

مقاومت در برابر آب در مقایسه با محصولات بتنی معمولی مطلوب نیست. جذب آب بالای تخته خرده چوب های چسبیده به سیمان به خاصیت رطوبت سنجی بسیار چوب مربوط می شود.

مواد لیگنوسلولزی معمولاً از سلولز، لیگنین و همی سلولز تشکیل شده اند. دو مورد اول مواد آبدوست هستند ، در حالی که لیگنین ماده آبگریز است.