ادویه کاری خورشتی جای جوش را درمان می کند

اغلبا ادویه کاری خورشتی فقط چیزی است که به روال آشپزی شما طعم می دهد! کمی از این ترکیب، مقدار مناسبی به غذای شما طعم‌ می‌دهد.

تا سس‌ها، سالادها و خورش‌های خسته‌شده‌تان را به چیزی کاملاً جدید تبدیل کند.

پودر کاری” معمولاً با دستور العمل های هندی مرتبط است با این حال، واقعاً هندی نیست! ترکیب ادویه “پودر کاری” در واقع از استعمارگران بریتانیایی می آید.

هنگامی که آنها به خانه بازگشتند، اسانس برخی از طعم های هندی مورد علاقه خود را گرفتند.

اصطلاح کاری دوباره یک مفهوم غربی است و به یک غذا با سس ادویه دار اشاره دارد. در هند ازسس ادویه‌ای به عنوان ماسالا یاد می‌شود.

ادویه

با این اوصاف، هیچ دستور العملی برای پودر کاری وجود ندارد. این بستگی به این دارد که شما به دنبال چه چیزی هستید و به دنبال چه غذاهایی هستید، زیرا من دستور العمل های تایلندی را دیده ام که به “پودر کاری” نیز می گویند.

پودر کاری یک اصطلاح بسیار مبهم است.!

انباری من پر از مخلوط ادویه های خانگی است، اما اخیراً بیشتر از دیگران به سراغ پودر کاری خانگی ام می روم
نه خیلی داغ، نه خیلی شور، نه خیلی شیرین تقریباً برای هر غذایی که روی میز می گذارم مناسب است!

شاید تعجب کنید که بدانید پودر کاری اصلا در آشپزخانه های هندی اصیل استفاده نمی شود.

این توسط کارمندان و مسافران بریتانیایی اختراع شد که طعم‌های هندی را آنقدر دوست داشتند که سعی کردند هنگام آشپزی آنها را در خانه خود در انگلستان بازسازی کنند.

پودر کاری از چه چیزی ساخته شده است؟مواد تشکیل دهنده از برندی به برند دیگر متفاوت است و ترکیبات خانگی کاملاً بر اساس اولویت است.

دستور تهیه پودر کاری خانگی من حاوی ترکیبی از ادویه ها و چاشنی های رایج هندی است. همراه با مقدار معمول زردچوبه، زیره، هل و زنجبیل، فلفل سیاه و کاین را نیز برای حرارت بیشتر می ریزم.

گشنیز، شنبلیله و دارچین شیرینی گرم و با طراوت را به آن اضافه می کنند، در حالی که خردل خشک شده طعم بسیار مورد نیاز را به ترکیب می دهد.