گرانترین دفتر برنامه ریزی دخترانه برای فرزند دیوید بکهام

برای آن دسته از دانشجویانی که نمی خواهند از تبلت خود برای یادداشت برداری استفاده کنند، انتخاب بهترین نوت بوک برای دانشگاه بسیار مهم است.

هنگام انتخاب دفترچه یادداشت کاغذی و دفتر برنامه ریزی دخترانه مناسب و متناسب با نیاز شما باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، از جمله طرح جلد، اندازه خطوط، تعداد صفحات و موارد دیگر.

شما یک دفترچه یادداشت بادوام و با جلد نرم می خواهید که به بهترین وجه متناسب با سبک و بودجه شما باشد و به شما کمک کند یادداشت برداری کنید و دانش عالی را حفظ کنید به خصوص برای زمان امتحان.

در زیر برخی از بهترین انتخاب‌های آمازون را بررسی می‌کنیم تا به شما در انتخاب بهترین نوت‌بوک کمک کنیم، اما می‌دانیم که دانشجویان اغلب عجله دارند، بنابراین نسخه CliffsNotes در اینجا آمده است.

دفتر

5 نوت بوک برتر دانشگاه در یک نگاه:

به طور کلی بهترین : نوت بوک های پنج ستاره

ارزش عالی : نوت بوک TOPS/Oxford 1-Subject (شش بسته)

طراحی شیک : نوت بوک مارپیچی Cheer Up

نوت بوک قابل استفاده مجدد : نوت بوک هوشمند Rocketbook قابل استفاده مجدد

دفترچه یادداشت غیر مارپیچی : کتاب ترکیب بندی مید

نوت بوک مناسب می تواند یادداشت برداری و ژورنال گلوله شما را بسازد یا خراب کند.

باید بادوام باشد تا بتوانید آن را بین مکان‌های مختلف مانند کلاس‌ها، خانه، کتابخانه و موارد دیگر حمل کنید! ممکن است یک دفترچه با موضوعات مختلف، یک دفترچه یادداشت با جلد گالینگور به جای یک پلاستیک نرم، یک دفترچه با صفحات شماره گذاری شده و یک شبکه نقطه یا چیز دیگری بخواهید.

این فقط نوک کوه یخ برای انواع نوت بوک است! شما گزینه های زیادی برای پاسخگویی به نیازهای مدرسه و تحصیل خود دارید.

در اینجا برخی از نوت‌بوک‌های دارای بالاترین امتیاز بر اساس بررسی‌های متوسط ​​آورده شده است از بررسی این نوت‌بوک‌ها و به اشتراک گذاشتن انتخاب‌های نوت‌بوک با دانش‌آموزان دیگر پشیمان نخواهید شد.