چای دبش 100 گرمی به شما کمک می کن تا به وزن ایدع آل خود برسید

چای سیاه تا 85 درصد از کل چای مصرفی جهان را تشکیل می دهد.

این محصول کاملا اکسید شده و تیره تر از چای های دیگر است، طعم قوی تری دارد و البته کافئین بیشتری نیز دارد. می توانید چای سیاه را با شکر، شیر یا لیمو بنوشید و نوش جان کنید.

چای دبش 100 گرمی یکی از بهترین چای هاست که طرفداران زیادی دارد.

این چای “نیمه اکسیده” است. زیرا پس از چیدن برگها به مدت 24 ساعت بدون افزودن یا ایجاد تغییر جهت جلوگیری از اکسیداسیون نگهداری می شوند. سرعت اکسیداسیون بر طعم و ظاهر چای تأثیر می گذارد.

یعنی اکسیداسیون طولانی‌تر منجر به اولانگ تیره می‌شود که طعم آن بیشتر شبیه چای سیاه است، در حالی که اکسیداسیون کوتاه‌تر آن را بیشتر شبیه چای سبز می‌کند.

هنگامی که چای اولانگ را دم می کنید، رنگ طلایی یا قهوه ای روشن با طعمی بسیار مطبوع را تجربه خواهید کرد که نه چای سیاه است و نه چای سبز.

رویبوس نوع خاصی از چای است که از گیاه بومی آفریقای جنوبی تهیه می شود.

چای

این دمنوش ها گاهی اوقات به عنوان چای قرمز یا چای گیاهی قرمز شناخته می شوند و به طور طبیعی فاقد کافئین هستند. رویبوس شبیه چای سیاه است.

بنابراین برای افرادی که از چای سیاه لذت می برند و نمی خواهند کافئین داشته باشند، انتخاب خوبی خواهد بود.

این محصول شیرینی طبیعی دلپذیری دارد و در صورت مصرف به تنهایی یا همراه با شیر نیز خوشمزه است. رویبوس را می توان با مواد دیگر مخلوط کرد.

پودر چای نوع خاصی از چای است که منشا آن استان یوننان چین است که طعمی خاکی دارد. این محصول که یکی از بهترین انواع چای است از درختان چای وحشی تهیه می شود.

برای انجام فرآیند تخمیر میکروبی، پس از فشرده شدن برگ های خام به هم، آنها را تا زمانی که کاملا در جای خود قرار گیرند، نگهداری می کنند. بسته به سطح اکسیداسیون مجاز در فرآیند، پودر چای سیاه یا سبز خواهد بود.