پیدا شدن قدیمی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود در ایتالیا

هنگام افتتاح یک رستوران جدید یا بازسازی یک کسب و کار موجود، انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود مناسب برای موفقیت ضروری است.

تیم کارشناسان ما لیستی از تجهیزات ضروری رستوران را ایجاد کرده اند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هنگام تجهیز آشپزخانه خود، تمام پایه های شما پوشیده شده است.

توجه به این نکته مهم است که انواع مختلف رستوران ها ممکن است به تجهیزات اضافی یا سبک های مختلفی نیاز داشته باشند که ممکن است در این لیست نباشد.

در عوض، این فهرست شامل مواردی است که هر رستورانی به آن نیاز دارد، و پایه‌ای را فراهم می‌کند که می‌توانید برای برآورده کردن نیازهای خاص خود از آن استفاده کنید.

تجهیزات آشپزی سنگ بنای هر آشپزخانه تجاری است.

هنگام انتخاب تجهیزات آشپزی برای رستوران خود، حتماً به این فکر کنید که بیشتر از چه تجهیزاتی استفاده می کنید.

تجهیزات

اگرچه قطعات کوچک‌تر تجهیزات ممکن است ارزان‌تر باشند، اما اگر بخواهید به طور منظم از آنها استفاده کنید، ممکن است نیازهای ظرفیت شما را برآورده نکنند و در درازمدت هزینه بیشتری را برای کسب‌وکارتان به همراه داشته باشند.

در اینجا لیست ما از تجهیزات پخت و پز ضروری برای رستوران ها آمده است: فر: این قطعه همه کاره از تجهیزات را می توان برای پخت، برشته کردن، پختن و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

در نتیجه، یک فر (یا اجاق های متعدد، بسته به کسب و کار شما) ضروری است.

محدوده: بسته به ترجیحات و چیدمان آشپزخانه خود می توانید محدوده برق یا گاز را انتخاب کنید.

سرخ کن عمیق: در حالی که سرخ کن ها برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده، مرغ و سایر موارد دلخواه مشتری ایده آل هستند، می توانید از آنها برای سرخ کردن انواع غذاها استفاده کنید.

گریل: Charbroilers و سایر گریل ها طعم دودی و ذغالی را به شما می دهند که برای بسیاری از دستور العمل های مختلف عالی است.

کباب پز: مانند کباب پز اما با سطح فلزی مسطح، گریل پایه اصلی غذاخوری ها هستند و می توانند برای انواع روش های پخت و پز استفاده شوند.