شوینده ماشین که ماشین شما را برای مدت طولانی خوشبو نگه می دارد

با یکی از انتخاب های ما برای بهترین صابون های کارواش، نمای بیرونی ماشین خود را تمیز نگه دارید.

آیا به استفاده از صابون ظرفشویی و شوینده ماشین برای شستن ماشین خود فکر می کنید؟ 

صابون‌های کارواش، دقیقاً مانند شامپوهایی که برای خودمان استفاده می‌کنیم، برای یک نوع سطح خاص طراحی شده‌اند تا سلامت طولانی‌مدت را بهبود بخشند و از آسیب جلوگیری کنند.

بنابراین، صابون مناسب برای ماشین شما باید با دقت انتخاب شود.

خوشبختانه، تیم بررسی‌کنندگان متخصص ما بهترین صابون‌های کارواش موجود در بازار را آزمایش کرده‌اند تا به شما کمک کنند صابون مناسب برای وسیله نقلیه خود را پیدا کنید.

Chemical Guys Honeydew Snow بهترین انتخاب کلی ما را به دلیل قابلیت‌های تمیز کردن فوق‌العاده‌اش با قیمتی که بودجه شما را کاهش نمی‌دهد، دریافت کرد.

فرمول غلیظ آن ، تمیز کردن خودرو را برای رانندگان روزمره راحت می کند و سطح ماشین شما را براق و محافظت می کند.

شوینده ماشین

رایحه عسلی صابون نیز فریبنده است و به خوبی با درخشش  بدون لکه آن جفت می شود.

  • همانطور که از نامش پیداست، این صابون دقیقاً بوی خربزه تازه عسل را می دهد. رایحه آن خیلی تند نیست، بنابراین بینی های حساس می توانند به راحتی نفس بکشند.
  • غلظت : برای اهداف آزمایشی خود، کمتر از یک اونس صابون با یک سطل 1.0 گالنی استفاده کردیم و تقریباً غرق در کف تولید شده بودیم.
  • کف کردن: برف هانیدو به راحتی با هم زدن متوسط ​​کف می کند و به راحتی در ماشین آزمایش پخش می شود. ساد یک لایه کف برفی روی ماشین ایجاد کرد که به راحتی تمیز می شد و در نهایت آبکشی می شد.
  • مقاومت در برابر رگه/لکه : وسیله نقلیه ما پس از شست و شو هیچ شواهدی از رگه ها نداشت. نقاط آبی نیز وجود نداشت. علاوه بر این، این صابون کارواش کت های شفاف خودرو را به خوبی جلا می دهد.

اگر خواهان ماندگاری و محافظت با رایحه ای تازه برای ماشین خود هستید، صابون ماشین Chemical Guys Honeydew Snow ممکن است برای شما مناسب باشد.

این صابون برای کسانی که به دنبال شستشوی اولیه وسیله نقلیه خود هستند عالی است.