خانم معروفی که کفش new balance 530 خود را در ویترین مخصوص نگه می دارد

یکی دیگر از موارد مورد علاقه فلیمبی، کفش new balance 530 در اواخر دهه 80 با شکلی برای بازتاب تغییر گارد در طراحی کفش کتانی معرفی شد.

ناگهان، دونده‌های NB کمی متمایل به جلو و پیشرفته‌تر به نظر می‌رسند و 577 در اینجا پیشتاز این هزینه است.

در مورد نسخه سیاه و نقره ای نرم که به طور انحصاری برای ارتش اسرائیل صادر شده است را فراموش نکنید.

تحت الشعاع نسخه MT، خواهر و برادر کمتر شناخته شده خانواده New Balance 580 در روزگار خود سران زیادی را برانگیخت و به ورود New Balance به بازار در حال اجرا دهه 90 کمک کرد.

این کفش با تیمی از یک سیستم Rollbar درشت در هسته و انتخاب آشناتر بالشتک Encap در زیر، محدودیت‌های نوآوری NB را از بالا به پایین افزایش داد.

نیوبالنس MT580 کفشی است که غربی ها به آن عادت کرده بودند که از راه دور نگاه کنند.

برای سال‌ها، این مدل به‌طور سنتی در انحصار ژاپن بود، جایی که آثار بی‌شماری میتا از مدت‌ها قبل آن‌ها را در جایگاه کالت قرار داده بود.

کفش

به لطف شرکت هایی مانند Burn Rubber در سال 2010، این کفش سرانجام وارد ایالات متحده شد، و به زودی منجر به همکاری های داخلی بیشتر و در نهایت حتی انتشار رنگ های خطی در اینجا در ایالات متحده شد.

یکی از مدل‌های کمتر شناخته شده در بین مدل‌های ساخت ایالات متحده، نیوبالنس 587 به لطف برخی از مدل‌های قدیمی در اوایل دهه 2000، به‌طور غیراحتمالی توانست به یک محبوبیت مناسب برای خواب تبدیل شود.

این کفش کمی بیشتر از آنچه که احتمالاً در حالت دویدن NB عادت کرده اید، چرم است، همراه با مش فوق العاده تنفسی و یک سیستم بالشتک پیشرفته که دارای یک قطعه Rollbar در قسمت میانی و فناوری ABZORB در پاشنه و جلوی پا است.

New Balance 670 که در ابتدا در سال 1984 منتشر شد، از نظر اعداد فضای خالی بین 500s و 900s را اشغال می کند.

این کفش ممکن است برای کسانی که به خروجی NB اختصاص داده نشده اند کاملاً آشنا نباشد، اما قطعاً آرایش های کلاسیک زیر کمربند خود دارد.

نسخه Norse Projects یا رنگ‌بندی «شیطان سرخ» را به خاطر دارید که تا به امروز قیمت‌های دیوانه‌کننده‌ای را بدون هیچ گونه تبلیغات تبلیغاتی همراهی می‌کند؟