ترفندهای شعبده بازی با دمپایی فانتزی دخترانه توسط یک شعبده باز

این یک واقعیت مد است که دمپایی ها کمتر به یک کفش معمولی تبدیل شده اند و بیشتر به یک مدل لباس تبدیل شده اند.

 می‌توانید انواع دمپایی فانتزی دخترانه را در بازار پیدا کنید، برخی از آن‌ها به اندازه‌ای زیبا هستند که می‌توانید با گروه‌های شایسته اینستاگرام تکان دهید! ما با هر روندی که شامل تکان دادن یک جفت کفش راحت باشد، کاملا موافق هستیمبرای بررسی آن در آمازونبیرون و اطراف

این روزها، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد – اما جفتی که ما به آن توجه داریم، این اسلایدهای BRONAX هستند.

برای بررسی آن در آمازون! آنها در آمازون پرفروش‌ترین پرفروش‌ها هستند و می‌توانید همین الان یک جفت را با قیمتی پایین‌تر از حد معمول به دست آورید.

دمپایی ابری BRONAX برای زنان و مردان را دریافت کنیدبرای بررسی آن در آمازوندر فروش با قیمت هایی که از 24 دلار شروع می شودبرای بررسی آن در آمازوندر آمازون! لطفا توجه داشته باشید، قیمت ها در تاریخ انتشار، 21 آوریل 2022 دقیق است، اما ممکن است تغییر کند.

این دمپایی‌ها تا حدودی شبیه اسلایدهای نمادین Yeezy هستند که در همه جا دیده‌ایم که پای A-listers را زیبا کرده‌اند، اما قیمت آن‌ها کسری است.

دمپایی

 آنها همان پلت فرم ضخیم و شکل منحنی را ارائه می دهند که ظاهری فوق العاده براق به کفش می بخشدبرای بررسی آن در آمازون.

اما بهترین بخش در مورد این کفش ها باید راحتی سطح بعدی باشد که می توانند به پاهای شما ارائه دهند! خریداران پس از خرید نمی توانند احساس خوبی را درک کنند و ادعا می کنند که می توانند در تمام طول روز بدون هیچ مشکلی در آنها قدم بزنند.

گفت، بیایید در مورد انتخاب رنگ صحبت کنیم، درست است؟ این اسلایدهابرای بررسی آن در آمازوندر طیفی از رنگ های مختلف در دسترس هستند، و ما به طور جدی نمی توانیم فقط یک مورد دلخواه را انتخاب کنیم.

گزینه های برتر ما باید هر یک از سایه های پاستلی خاموش باشد. با توجه به اینکه فصل بهار است، معرفی رنگ های بیشتر به کمد لباس هایمان سرگرم کننده است و اینها برای این کار ایده آل هستند.

ما بیش از حد به این دمپایی ها وسواس داریم و در اسرع وقت به آن ها در زندگی خود نیاز داریم، اما اگر این جفت با زیبایی شناسی شما مطابقت نداشت، این جفت کرنلی، این جفت ول متر یا این جفت از فامور را بررسی کنید.