با تلویزیون سامسونگ 55 اینچ آخرین مدل به آینده سفر کنید

تلویزیون سامسونگ که 15 سال متوالی پیشتاز بازار تلویزیون های جهانی بوده است، جنبه های زندگی روزمره را فراتر از سبک زندگی کاربران تغییر داده است.

نقطه شروع، راه اندازی اولین تلویزیون سامسونگ 55 اینچ آخرین مدل برای تلویزیون ها در سال 2010 در راستای تغییرات در کاربرانی بود که به طور فعال محتوا را مطابق با سبک های زندگی مختلف انتخاب می کردند.

به طور خاص، این برنامه با ارائه محتوای محلی با کیفیت بالا و تخصصی برای هر کشور متناسب با ویژگی های کاربران در سراسر جهان، دامنه مشاهده را گسترش داد.

برنامه های خود را یکی یکی با توجه به ترجیحات هر کشور، مانند ورزش، فیلم و آشپزی گسترش داد و با گسترش رهبری خود در بازار تلویزیون های هوشمند از «تماشای تلویزیون به لذت بردن از تلویزیون»، بازار را رهبری کرد.

از سال 2011، سال بعد، شروع به ارتقای جایگاه دستگاه های هوشمند با به کارگیری فناوری بی نظیر کرد.

تلویزیون

خدماتی مانند «Samsung TV Plus» و «Universal Guide» و همچنین اپلیکیشن‌هایی مانند Samsung Health و Art Store، زمینه‌های مختلفی مانند هنر، تناسب اندام و بازی را با هم ترکیب می‌کنند تا کیفیت خدمات تلویزیون هوشمند را به سطح بالاتری ارتقا دهند.

تا زمانی که به اینترنت وصل هستید، می‌توانید از محتوایی لذت ببرید که مطابق با سلیقه شما باشد، و آزادانه با دستگاه‌های جانبی سازگار است، بنابراین این تصور را ایجاد کرده است که «تلویزیون = هاب اینترنت اشیاء خانگی».

سامسونگ به تلاش های خود ادامه می دهد تا “تجربه یافتن و لذت بردن از محتوای مورد نظر” را برای کاربران مختلف فراهم کند.

در حال حاضر بیش از 15 میلیون کاربر در 12 کشور در سراسر جهان از «Samsung TV Plus» که به صورت رایگان در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قابل استفاده است، استفاده می‌کنند.

در سراسر مرزها به سرعت در حال رشد است و “قدرت” محتوا را به وضوح نشان می دهد.

سامسونگ الکترونیکس قصد دارد با تقویت همکاری با پخش‌کنندگان و شرکت‌های محتوا در سراسر جهان و همچنین تامین امنیت کشورهای خدمات‌رسان، به گسترش تجربه تلویزیون‌های هوشمند ادامه دهد.